fbpx

Про Стратегії На Майбутнє

В давні часи в наших славних і грізних вельми пращурів-козаків о цій порі починалося те, що ви тепер називаєте “першими фазами” – перший Вишкіл Джури, по завершенню якого на Січ поверталися, в кращому, випадку 2-3% реально вцілілих, з яких потім і виростали такі, як Богун, Підкова, Кішка, Сагайдачний, чи той же Мазепа.
Тому:
 
Лекція Перша (базова): “Про Вічні Цінності, або Стратегії зміни прогнозованого Майбутнього” (уривок)
 
… Часи бували різні, але ми живемо в найцікавіші.
Коли на фоні світового тотального інформаційно-психологічного терору  поширюється “новітня” ідеологія під назвою “всі – в концтабір, бо лише так збережемо життя”, виникає відразу 2 запитання, як у тому пішлому анекдоті: а кому зберігають життя в масових концтаборах і до чого тут кредит від МВФ?..
На фоні масової інформаційно-психологічної спецоперації іде абсолютно безпрецедентне порушення приватності шляхом збору персональних даних та генетичного матеріалу, паралельно на всіх рівнях без будь-якого спротиву тих, про кого йдеться, проводиться глобальне вивчення психології та психотипів користувачів соцмереж задля розробки найдетальніших програм стежень на рівні хімічного аналізу крові…
Фантастика?..
Реальність…
Нова Ера для користувачів глобальних соцмереж… 
До прикладу, мережа ФБ налічує уже більш як 5 млрд користувачів… Чим не глобальна корпорація?
А це не прорив і не іновація. Це гарно забута – люди завжди все забувають! – стара методика маніпулювання людською свідомістю через створення безлічі псевдо-цінностей на кожен смак.
Оскільки все тут завжди про Цінності. Істинні Цінності. Або про їх відсутність…
А з чого починаються Цінності?.
– З сім’ї, з освіти, з оточення…
– Ага, а що тепер з нашою освітою?..
 
… І освіта, як частина стратегії для самого існування майбутнього України, а ще, безперечно, як запорука впевненого шляху у Майбутнє та розуміння того, ДЕ наша Велика Перемога, – з теперішнього стану повинна бути змінена докорінно… 
… І освіта для наймолодших, юнацтва та для підготовки на різних етапах усіх рівнів еліт має базуватися не на завчених знаннях та рейтингових системах, а на усвідомленні вічних (істинних) Цінностей та розумінні (усіх) сценаріїв розвитку Майбутнього Виміру людей.
 
А майбутнє – ось воно.
Уже… за 20 років ШІ витіснить людину з більшості сфер виробництва та обслуговування. За глобальними планами основних світових гравців уже до 2030-го прогнозується заміна роботами більше мільярду робочих місць(!). І щоб (та не ми! в тім то й справа, що не про нас) наші нащадки не були без бою перетворені на рабів, які мають можливість або обслуговувати найдосконаліший ШІ, або гинути у боротьбі з машинами, – потрібно вчитися усього, де можна конкурувати з машинами, або вивчати ці машини настільки досконало, щоб втямити, наскільки жорстоке майбутнє прискореними темпами готується для людства. При чому, що найабсурдніше, – готується за активної участі високооплачуваних мізків та рук найгеніальніших та наймудріших серед людей.
Вітання у новітній Матриці. 
І тут вибір буде не між червоною і синьою капсулами, тут просто майже не залишається вибору.
– Чому майже?..
– Хороше питання. Тому що вибір Є ЗАВЖДИ.
Навіть тоді, коли ми потрапляємо (з цілковитої нашої згоди!) у досконалу систему стеження в
Матриці, де через залякування новими штамами вірусів (а ковід – це лише квіточки у порівнянні з тим, що розробляють і випробовують уже сьогодні в китайських клініках з наступним випробуваннях у тамтешніх концтаборах) з тотальним знищенням Імунітету людей, – ми можемо вибирати з кількох сценаріїв. 
І Сценарій √1 – це нав’язувана нам реальність. Вимір людей, де вічні Цінності уже змаргіналізовані. Де носіїв справжніх Цінностей починають висміювати, цькувати, а потім – переслідувати. І де свобода вибору, вільне пересування, жива освіта та чиста вода мають, за цікавим задумом, бути доступні лише привілейованій – дуже невеликій – частині землян…
 
… Саме тому, уже сьогодні в базис сучасної та інноваційної освіти українців мають вводитися цілі цикли предметів та інтерактивних, високомотивуючих вишколів для розуміння і усвідомлення справжніх цінностей: віра, свобода, здоров’я, гідність, власна та державна незалежність, аналітичне та критичне мислення, щирість, емоції та ЕІ. І все це у нас фактично є!.. Або готується/проводиться на незалежних та абсолютно громадських засадах, як то: школи мислення та філософські зустрічі, курси медичної допомоги та реанімації, всі рівні виживання в різних умовах часткової/повної втрати благ цивілізації, приватні школи, уроки, семінари, вебінари, тощо…
Залишається ще привілеювати рівнем цінності навики турботи, милосердя, усіх рівнів творчості (дипломатія та мистецтво ведення перемовин), цінності командної роботи, уроки музики та вокалу, збереження історії власної та історії сім’ї (вчіть історію, це все уже було і не раз!) родини, держави, заняття каліграфією. Так, звісно, що спорт та бойові мистецтва))
– А про мистецтво війни і цінність Воїнів?..
– А відповіддю євреїв на досвід голокосту була тотальна мілітаризація, тому, гадаю, – у нас варіантів небагато.
І, стосовно цього питання, досвід крайньої (ганебної, насправді) кампанії виводу контингенту натівських військ з Афганістану показав нам і цілому світу, наскільки обмеженою у всій глибині стурбованості може бути участь наших партнерів у тому можливому рубилово, яке нам зараз пророкують з усіх прасок і від усіх “ломів”. 
Рівень військового мистецтва буде визначатися рівнем цінностей очільників сторін конфлікту. І це якраз про Цінності справжньої еліти. Еліти, яка усвідомлює ЩО означає Незалежна та суверенна Держава, а не територія з людським ресурсом; здорова та навчена нація, а не тупий примітивний електорат з цінністю холодильника та телефізора…
 
… І наостанок. Ми вже не встигаємо навчити наших нащадків змагатися с роботами: у багатьох областях ШІ – поза конкуренцією.
І це лише початок.  
Тому нашим не просто обов’язком… Саме зараз і саме тому, що ми живемо в Україні, яка визначена в китайських спецслужбах, як “2% території планети, де населення – непокірні та непередбачувані бунтарі, які створили феномен сучасної Революції” (дякую, Творець!)… і щоб потім нам не було агонально боляче за бездарно прожиті роки, маємо уже вчитися самі і вчити наших дітей усього того, що має сенс, як “Божественна Людяність”…